اینورتر جوشکاری ایران ترانس زیر پودری مدل MZ 1250

برند: ایران ترانس

  • دستگاه های جوشکاری ایران ترانس ساخت ایران با تکنولوژی جدید
  • دستگاه جوش زیر پودری سه فاز با آمپر 1250 و ولتاژ 380 ولت
  • فناوری اینورتر پل و سیستم جوش IGBT دوبل
  • ولتاژ بدون بار 85 ولت و محدوده تنظیم ولتاژ 24 الی 44 ولت
  • محدوده تنظیم جریان 100 الی 1250 آمپر
  • سرعت تعذیه 20 – 200 سانتی متر در دقیقه
  • ضریب توان بالا و توان 30 کیلو وات ساعت
  • امکان جوشکاری با انواع سیم جوش های 3، 4 و 5
  • سیستم Capacitor با کلاس عایقی F و کلاس حفاظتی IP21

196,000,000 تومان

شناسه محصول: iran-trans-welding-machine-1250a-mz-1250 دسته: , , برچسب:

ارسال رایگان

بالای 5 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

اگر به دنیای جوشکاری علاقه‌مند باشین یا در این حوزه به صورت حرفه‌ای فعالیت کنید، قطعاً با اصطلاح “اینورتر جوشکاری” آشنا هستین. این دستگاه پیشرفته، ابزاریه که در ساخت و تعمیرات مختلف نقش بسیار سازنده‌ای ایفا میکنه و امروزه در صنعت جوشکاری به عنصری جدانشدنی تبدیل شده. همین اول لازمه بگیم که برای خرید اینورتر جوشکاری ایران ترانس زیر پودری مدل MZ 1250 و سایر برندها و همچنین استعلام قیمت اینورتر جوشکاری ایران ترانس زیر پودری مدل MZ 1250 میتونید از فروشگاه کابل جوش دیدن کنید.

اینورتر جوشکاری چیه؟

اینورتر جوشکاری دستگاهیه که از تکنولوژی‌های نوین الکترونیکی به منظور کاربری بهتر و افزایش کارایی در فرآیندهای جوشکاری بهره میبره. در واقع، این دستگاه یک منبع تغذیه جوشکاری قابل حمله که برای ایجاد جریان جوشکاری مورد استفاده قرار میگیره. اصل کار اینورتر به این شکله که اول برق AC (متناوب) موجود در شبکه برق رو دریافت میکنه. بعدش برق AC (متناوب) رو به برق DC (مستقیم) تبدیل میکنه. در مرحله بعد، جریان DC با کمک مدارهای الکترونیکی به جریان AC با فرکانس بالا تغییر پیدا میکنه. در نهایت، این جریان باز تبدیل به جریان DC میشه تا برای جوشکاری فلزات به کار بره.

چرا فروشگاه کابل جوش؟

 در وهله اول، ما روی گزینش سختگیرانه و عرضه‌ی محصولات برندهای شناخته‌شده تمرکز کردیم. این به این معناست که هر محصولی که از ما خریداری می‌کنید، قبل‌تر توسط تیم‌ حرفه‌ای ما مورد آزمون و ارزیابی قرار گرفته تا وعده‌ی کیفیت و استحکامی که به شما میدیم، به واقعیت تبدیل بشه.

مشاوره‌ی تخصصی ما قبل از فروش، حمایت پس از فروش، و تعهد به رضایت مشتری ما رو از سایرین متمایز می‌کنه. ما فقط محصولی مطمئن به شما ارائه نمیدیم. بلکه یک شریک قابل اعتماد در تمام طول مسیر پروژه‌های شما هستیم. از اینکه شرایط خرید رو ساده‌سازی کردیم تا به شما کمک کنیم در دنیای پیچیده‌ی صنعت، یک انتخاب روشن و قابل اتکا داشته باشید، افتخار می‌کنیم.

شما عزیزان با خیالی راحت و اطمینان بالا میتونید برای خرید و استعلام قیمت اینورتر جوشکاری ایران ترانس زیر پودری مدل MZ 1250 از طریق فروشگاه کابل جوش اقدام کنید.

برند

ایران ترانس

مدل

1250a-mz-1250

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اینورتر جوشکاری ایران ترانس زیر پودری مدل MZ 1250”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *