پیچ گوشتی شارژی 3/6 ولت توسن مدل 2036sc

برند: توسن

  • توان ۱/۵ آمپر ساعت
  • امکان شارژ دستگاه از طریق کابل شارژر TYPEC
  • قابلیت شارژ سریع در یک ساعت
  • قابلیت تنظیم قدرت (گشتاور)در ۴ حالت
  • دارای دو چراغ LED به منظور کار در محیط های کم نور
  • وجود شستی چپگرد-راستگرد با کیفیت
  • نشانگر میزان شارژ باتری

شناسه محصول: rechargeable-screwdriver-tosan-9014-sc-1 دسته: برچسب:

ارسال رایگان

بالای 5 میلیون

ضمانت اصلات

محصولات اورجینال

پشتیانی 24/7

مشاوره خرید محصول

تحویل فوری

سریع ترین زمان

اگر به دنیای جوشکاری علاقه‌مند باشین یا در این حوزه به صورت حرفه‌ای فعالیت کنید، قطعاً با ابزار “دریل پیچ گوشتی” آشنا هستید. این ابزار پیشرفته، یکی از اجزای ضروری در عملیات جوشکاری است که به جوشکاران امکان می‌دهد با دقت و کارایی بیشتری کار کنند. برای خرید پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 2036sc و سایر تجهیزات جوشکاری و همچنین استعلام قیمت پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 2036sc می‌توانید از فروشگاه کابل جوش دیدن کنید.

معرفی پیچ گوشتی شارژی:

پیچ گوشتی شارژی یکی ابزار فنی بسیار پر مصرف می باشد که انواع مختلفی دارد. کاربرد اصلی این ابزار باز و بسته کردن پیچ های مختلف است. پیچ گوشتی به طور عمده در سه نوع دستی، برقی و شارژی در بازار وجود دارد. پیچ گوشتی شارژی نسبت به دو مدل دیگر از محبوبیت بالاتری برخوردار است. چرا که بدون نیاز به برق و یا نیروی دست قابل استفاده است. این محصول جذاب و کاربردی یکی از محبوب ترین ابزار آلات توسن می باشد.

چرا فروشگاه ابزار جوش؟

در وهله اول، ما روی گزینش سختگیرانه و عرضه‌ی محصولات برندهای شناخته‌شده تمرکز کرده‌ایم. این به این معناست که هر محصولی که از ما خریداری می‌کنید، توسط تیم‌ حرفه‌ای ما مورد آزمون و ارزیابی قرار گرفته تا وعده‌ی کیفیت و استحکامی که به شما می‌دهیم، به واقعیت تبدیل شود.

مشاوره‌ی تخصصی ما قبل از فروش، حمایت پس از فروش، و تعهد به رضایت مشتری ما را از سایرین متمایز می‌کند. ما فقط محصولی مطمئن به شما ارائه نمی‌دهیم، بلکه یک شریک قابل اعتماد در تمام طول مسیر پروژه‌های شما هستیم. از اینکه شرایط خرید را ساده‌سازی کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم در دنیای پیچیده‌ی صنعت، یک انتخاب روشن و قابل اتکا داشته باشید، افتخار می‌کنیم.

شما عزیزان با خیالی راحت و اطمینان بالا می‌توانید برای خرید پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 2036sc و استعلام قیمت این محصول از طریق فروشگاه کابل جوش اقدام کنید.

برند

توسن

مدل

9014-sc

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پیچ گوشتی شارژی 3/6 ولت توسن مدل 2036sc”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *